Ժամանակահատված՝ մարտ-ապրիլ
Վայրը՝ Արևելյան դպրոց, դպրոցի լանջեր, ընտանեկան դպրոցներ
Մասնակիցներ՝ սովորողներ, ծնողներ, հյուրեր
Նպատակը՝
Ծաղկազարդի, Զատկի մասին ծանոթացում։
Խնդիրները՝
- բանավոր և գրավոր խոսքի զարգացում,
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում,
- տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում,
- ուսումնասիրելու, դիտարկելու հմտությունների զարգացում։
Նախագծի իրականացումը ըստ գործունեության ոլորտների՝
- Մայրենի +ստեղծագործական երևակայություն+ մեդիա։
- Ծաղկազարդի, Զատիկի մասին տեղեկություններ հավաքել համացանցից, ընտանեկան հիշողություններից։
- Ստեղծել զատկական ընթերցարաններ (հանելուկներ, առած-ասացվածքներ, աքրոստիկոսներ) և տեսաֆիլմեր։
- Զատկական խնդիրներ կազմել և լուծել,
- Փորձեր, դիտարկումներ, չափումներ կատարել ծաղկած ծառերի, ձվի միջոցով, համեմատել, գրանցել դրանց արդյունքները։
- Զատկական գաթա թխել։
- Բնագիտական փորձ կատարել ձվով՝ պտտել հում և եփած ձուն, կանգնեցնել, գլորել, համեմատել։
Զատկական խաղեր լանջերին՝ ձուպտտոցի, ձուկռվոցի, ձուգլորոցի։
Զատկասիկներ՝
- Ունեցողի համար ամեն օր Զատիկ է:
- Կուշտ ուտելը Զատկի իրիկունն է:
- Կարմիր ձուն Զատկին կսազե:
- Կարմիր ձու տուր, կարմիր օր տամ:
- Զատիկը առանց ձվի չի լինի:
- Զատկից հետո կարմիր հավկիթ:
- Հենց սովածանան Զատկի փլավը միտը կբերեն:
- Պաս չբռնողը Զատկի համը չի գիտենա:
- Աղտոտ մարդը Զատկին էլ աղտոտ կլինի:
- Փիս մարդը Զատկին էլ փիս կլինի:
- Գժի համար ամեն օր Զատիկ է:
- Զատկե Զատիկ է՜, նավակատիկ է՜, չամչե հատիկ է՜:
- Զատիկն ավելի շուտ եկավ, քան նավակատիկը:
- Զատիկն ասել ա՝ հենց գամ արմանաս, հենց գնամ՝ զարմանաս:
- Հազարից մի օր Զատիկ է, էն էլ՝ նավակատիկ:
- Հավը կուտե հատիկ, հատիկ, ծով ձմեռեն կելնե Զատիկ:
- Ակլատիզը փետելով Զատիկը շուտ չես բերի:
Զատկական երգեր՝
- Կարկաչա
- Զնկլիկ
- Զարկ բոլոճիկ
- Գնացեք, տեսեք
- Զատիկ
- Եկեք ծեծենք սոխ ու սխտոր
- Խնկի ծառ
- Օր պար, Ճոր պար
- Ծառ ծաղկեցավ
Սովորողները ընտանեկան տեսապատումով ներկայացնում են` ինչ գիտեն Զատկի մասին, ինչպես են նշում ընտանիքում, միմյանց ինչպես են ողջունում, ինչպիս տոնական սեղան են գցում, ինչ են պատրաստում, ինչպես են պատրաստում: Տնից բերած ձվիկներով դասարանում ձվակռիվ ենք խաղում: Դպրոցում սովորում ենք զատկական երգեր, պարերգեր, ասիկներ։
Ծաղկատունկ
Սովորողները բերում են ծաղկի կտրոններ, սերմեր, թփեր, տնկիներ: Սովորողները տեղեկություններ են հավաքում դրանց մասին համացանցից, տնկում են, դիտարկում պարբերաբար, գրանցում:
Ծաղկազարդ
Յուրաքանչյուր սովորող բերում է ծառի ճյուղեր, դատարկած ձվիկներ, ճուտիկներ, ադի-բուդիներ, ներկում են, ձևավորում զատկածառը:
Ածիկ
Զատիկի տոնից երկու շաբաթ առաջ ցանում ենք ածիկը (ոսպ, ցորեն, գարի) և կատարում ենք դիտարկումներ: Հեռախոսով նկարում ենք առաջին ծիլերը, կատարում չափումներ և գրանցում տվյալները: Համեմատում ենք ստացված ցորենի, գարու և ոսպի ծիլերի արդյունքները:
Տեխնոլոգիա
Մեծերի օգնությամբ պարզում ենք, թե Զատկին ինչ կերակրատեսակներ են պատրաստում: Կազմում ենք զատկական կերակրատեսակների ցանկ: Աշխատում ենք պլաստիկի թափոններով, Նկարում ենք զատիկներ խճաքարերին, ընկույզիզ ստանում զատիկներ:
Մեդիատեխնոլոգիա
Paint ծրագրով նկարում ենք ակլատիզ, ձվիկներ, զատկական նկարներ, բացիկներ, պատրաստում ենք զատկական խճանկար:
Ակլատիզ և Ուտիս տատ
Ծանոթանում ենք Ակլատիզի և Ուտիս տատի կերպարներին, պատմությանը, ազգային ավանդություններին: Զատկի տոնին սովորողների հետ կերպավորում ենք Ուտիս տատ կամ Ակլատիզ:
Արդյունքները՝ դասարանական բլոգում։