Մասնակիցներ՝ 2.2 դասարանի սովորողներ, ընտանեկան դպրոցներ
Ժամանակահատված՝ մարտի 21-25
Նպատակը՝
- ուսումնական արձակուրդների ընթացքում սովորողի ուսումնական գործունեության կազմակերպում, ընտանիքի անդամների ներառում ուսումնական աշխատանքներին։
Խնդիրներ
- ընթերցանությամբ՝ կարդալու որակական հատկանիշների բարելավում,
- ստեղծագործական երևակայության զարգացում,
- տեխնոլոգիական, մեդիատեխնոլոգիական հմտությունների կիրառում, զարգացում
- դիտարկելու, ուսումնասիրելու, համեմատելու, վերլուծելու կարողությունների զարգացում։
Աշխատանաքային ուղղություններ՝
- Պատումներ, ձայնագրություններ (ռադիո, գրավոր պատում)
- Գարնանային ֆոտոշարքեր
- Օրապատում՝ «Մեկշաբաթյա օրագիր»։
- Ջ.Ռոդարիի հեքիաթների ընթերցում։
Գարնանային ֆոտոպատումներ, մեկշաբաթյա օրագրապատում
Լուսանկարի՛ր մարտյան տեսարաններ, շաբաթվա ընթացքում կատարի՛ր դիտարկումներ, պատմի՛ր դիտարկումներիդ մասին, Word ծրագրում մուտքագրի՛ր, Լուսանկարները պատումիդ հետ ուղարկի՛ր իմ էլփոստին: Կարող ես ավելացնել նաև քո՝ Paint -ով կատարած աշխատանքները։
Նախագծի ընթացքը՝
Ընտրի՛ր Ջաննի Ռոդարիի հեքիաթների փաթեթից 3 հեքիաթ, կարդա՛։ Ընտրի՛ր մեկ հեքիաթ ( կարող ես բոլորի մասին էլ խոսել, դուր եկա՞վ, ի՞նչը, ինչո՞ւ) և տեսանյութով կամ ռադիոպատումով ներկայացրո՛ւ։